22 Νοεμβρίου 2018

Τι κάνει η Ευρωπαϊκή Ένωση για τις τηλεπικοινωνίες έκτακτης ανάγκης

Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2018. Έκτο ένθετο για την Ευρωπαϊκή Ένωση και την καθημερινότητα των πολιτών στην εκπομπή «Και μία, και δύο» με δύο πρόσχαρες, ευγενικές, γλωσσομαθείς και επαγγελματίες δημοσιογράφους, τη Δομίνα Διαμαντοπούλου και τη Μυρσίνη Λιοναράκη. Η εκπομπή μεταδίδεται από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή από τις 1 μέχρι τις 2 (το μεσημέρι ...) στον Αθήνα984.

Ακούστε το απόσπασμα της εκπομπής στην οποία αναφερθήκαμε στις παρακάτω δράσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις τηλεπικοινωνίες.


Για περισσότερες πληροφορίες συμβουλευτείτε τους παρακάτω υπερσυνδέσμους:
  • O νέος Ευρωπαϊκός Κώδικας Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών ψηφίστηκε πρόσφατα από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ο ενοποιεί αρκετές παλιότερες οδηγίες και μετακινεί το κέντρο βάρους της νομοθεσίας από την κλασσική τηλεφωνία στην ψηφιακή συνδεσιμότητα. Εξασφαλίζει καλύτερες επικοινωνίες έκτακτης ανάγκης για προστασία σε επείγοντα και καταστροφές:
    • για το 112, τον ευρωπαϊκό αριθμό κλήσεων έκτακτης ανάγκης με γεωεντοπισμό της συσκευής δωρεάν για τον χρήστη,
    • επίσης επικοινωνία με το 112 μέσω SMS (για άτομα με αναπηρία),
    • τέλος, υποχρεωτικό σύστημα έγκαιρης προειδοποίησης ανεξάρτητα συστήματος επικοινωνίας (τηλεφωνία ή διαδίκτυο) το αργότερο σε 3,5 χρόνια.
    • Δυστυχώς στην Ελλάδα η καθολική εφαρμογή το 112 έχει καθυστερήσει από το 2011 που προκηρύχτηκε ο σχετικός διαγωνισμός – το νέο σύστημα που χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ προβλέπεται να τεθεί σε λειτουργία αρχές του 2019.
  • Πως αλλιώς θα επωφεληθούν οι καταναλωτές, ανεξάρτητα από τον τρόπο που επικοινωνούν – παραδοσιακό (τηλεφωνία, SMS) ή διαδικτυακό (Skype, WhatsApp, κλπ.):
    • Προσιτές υπηρεσίες για όλους και καθολική πρόσβαση στο διαδίκτυο (επιδότηση δήμων πρόγραμμα WiFi4EU με κουπόνια 15.000 ευρώ).
    • Οι διεθνείς κλήσεις το πολύ 0,19 € το λεπτό.
    • Καλύτερη διαφάνεια τιμολογίων, σύγκριση προσφορών και προστασία συνδρομητών πακέτων – ευκολότερη αλλαγή παρόχου και αποζημιώσεις (άρνηση, χρονοβόρα διαδικασία).
    • Ισότιμη πρόσβαση των ΑΜεΑ.
    • Ενίσχυση της ασφάλειας έναντι πειρατείας και κακόβουλου λογισμικού.
    • Καλύτερη διαχείριση του φάσματος με στόχο επιτάχυνση της εγκατάστασης της τεχνολογίας 5G (μέχρι το 2020).
  • Να σημειωθεί ότι η Ελλάδα είναι προτελευταία στην Ευρώπη με βάση τον δείκτη ψηφιακής οικονομίας και κοινωνίας (DESI) για το 2018 που μετρά συνδεσιμότητα, δεξιότητες, χρήση διαδικτυακών υπηρεσιών, ενσωμάτωση ψηφιακών τεχνολογιών από επιχειρήσεις και δημόσιες υπηρεσίες.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Εδω στις τηλεπικοινωνίες και οι 3 εταιρείες σταθερής και υποτιθέμενου ίντερνετ δεν κάνουν το παραμικρό παρά ξέρουν να ξεζουμίζουν τον απλό πολίτη και να του τα παίρνουν με το έτσι θέλω και όποτε τους γουστάρει.
Όσο για την ΕΕΤΤ και τις διάφορές οργανώσεις είναι όλες ο ρόλος τους διακοσμητικές (καλά η ΕΕΤΤ αν διαβάσετε αναλυτικά τους κανονισμούς περί προστασίας θα δείτε ότι στο τέλος ακόμη και με τις νέες τους αποφάσεις περισσότερο όφελος έχουν στο τέλος οι εταιρείες καταλάβατε!)
Εγώ δεν ασχολούμαι άλλο και τέλος.-

Γνωμικά - Παροιμίες